Podpora psychické pohody a stability předškolních pedagogů

Teoreticko praktický vzdělávací program je zaměřený na podporu v oblasti vlastní psychické stability předškolních pedagogů, posílení základních komunikačních dovedností pro práci v týmu, s rodiči i svěřenými dětmi a rozvíjení schopnosti pedagogické sebereflexe. 

Předškolní pedagogové potřebují ve své profesi porozumět zákonitostem fyziologického, psychického a sociálního vývoje předškolních dětí a vhodně naplňovat jejich různé potřeby. Proto je důležitou součástí jejich profese péče o osobní i profesní stabilitu a své psychické zdraví pro zvládání mnohdy náročných profesních i osobních situací. 

 

Témata:

1) sebepoznání a potřeba práce na vlastní psychické stabilitě, aneb jak na laskavou důslednost při práci v MŠ

2) význam sebereflexe předškolních pedagogů

3) spolupráce v pedagogickém týmu, s rodiči

4) prevence vůči stresovým vlivům a profesnímu vyhoření

 


Číslo programu

A237-02-24-241

Kód programu

A237

Garant

Mgr. et Mgr. Kateřina Kolářová

776 562 199
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Základní vzdělávání
  • 2. stupeň ZŠ
Kraje
  • Jihlava
Datum konání

13. června 2024, 9:00–15:00

Cena

1300,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

8

icon map pin

Lektoři
  • PhDr. Jan Svoboda

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Jihlava, Zborovská 3

icon map pin

MAX účastníků

18

icon map pin

Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé MŠ

Přihlásit se