6. května 2024, 09:00–13:00
Nezdravé hraní digitálních her dospívajícími a jeho diagnostika
- Mgr. Jaroslava Suchá, Ph.D.
6. května 2024, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Člověk a příroda - ZEMĚPIS 2. stupeň a niž. st. gymn.
- Mgr. Karel Malík
6. května 2024, 17:00–18:30
DIGI plovárna - Rozvíjíme digitální kompetence při čtení (1. st. ZŠ)
- Mgr. Miroslava Ježková
6. května 2024, 15:30–17:00
Startovací balíček - Práce s daty, základy informatiky
- PhDr. Zbyněk Filipi, Ph.D.
6. května 2024, 15:00–18:00
Využití 3D tisku pro výuku a ve výuce
- Ing. Radek Novotný
- Ing. Martin Šrytr
6. května 2024, 15:00–16:30
Využití metrických mobilních aplikací ve výuce matematiky
- Mgr. Lenka Brabencová
6. května 2024, 13:30–17:00
Vývojová specifika dnešních žáků a práce se skupinovou dynamikou a klimatem třídy
- Mgr. Michal Diviš, Ph.D.
6. května 2024, 13:30–17:00
Webinář Sebepoškozování a sebevražedné jednání u dospívajících a jejich prevence
- Mgr. Laura Juríková
- Mgr. Alexandr Kasal
7. května 2024, 15:00–16:30
9+1 autentických materiálů pro konverzační témata v anglickém jazyce 2. stupeň ZŠ, SŠ
- Mgr. Kateřina Appelová
7. května 2024, 08:30–13:00
Bezpečná škola - strategie bezpečného chování
- Mgr. Václav Husák
- Bc. Vladislava Karbanová
7. května 2024, 8:30–15:30
Pedagogické hodnocení dítěte a individualizace práce v mateřské škole
- Mgr. Věra Váňová, Krejčová, Ph.D.
7. května 2024, 14:30–18:00
Webinář Jak zapojovat žáky s OMJ do běžné výuky - matematika
- Mgr. Markéta Slezáková
9. května 2024, 9:00 - 16:00 + navazující 4h setkání 10.6., 26.8., 25.9., 10.10., 11.11.2024
Chci být uvádějícím učitelem- aneb jak mohu podpořit svého začínajícího kolegu?
- Mgr. Jitka Jarníková
- Mgr. Bc. Jitka Kaplanová, Ph.D.
Strana 17 z 33