21. května 2024, 15:30–17:00
Digitální kompetence ve výtvarné výchově a pracovních činnostech v 1. období 1. stupně ZŠ
- Mgr. Radka Lazorová
Z
CS
24. května 2024, 11:00–14:00
Využití principů Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování (FIE) v procesu učení
- Mgr. Petra Dočkalová
16. května 2024, 17:00–18:30
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Využití myšlenkových a pojmových map ve výuce
- Mgr. Pavla Sýkorová
W
Z
7. května 2024, 16:30–18:00
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Umělá inteligence ve výuce
- Mgr. Jaroslav Dušek
DV
W
Z
CS
15. května 2024, 14:30–16:00
DIGIakce: Integrace 3D technologií do výuky na základních školách: od modelování po herní enginy
- Lektoři NPI ČR
Z
21. května 2024, 16:30–18:00
Revize RVP ZV - DIGI plovárna - Canva a její možnosti
- Mgr. Jaroslav Dušek
DV
W
Z
CS
30. května 2024, 15:00–17:00
Digitální zoom: Polytechnika a digitální kutilství - 3D tiskárny, gravírování, laser, 3D CAD programy a virtuální realita
- Lektoři NPI ČR
Z
CS
9. května 2024, 15:00–16:30
DIGIakce: Zapojme robotické pomůcky do výuky u těch nejmenších
- Lektoři NPI ČR
Z
15. října 2024, 8:30–15:00
Jak v matematice rozvíjet dovednosti pro život
- doc. RNDr. Eduard Fuchs, CSc.
- RNDr. Eva Zelendová, Ph.D.
3. října 2024, 9:00–16:30
Poruchy nálad, dysthymie a úzkostné poruchy
- PhDr. Mgr. Jeroným Klimeš, Ph.D.
10. února 2025, 9:00–16:00
Webinář Dítě s projevy hyperaktivity, hypoaktivity a agrese v MŠ
- PaedDr. Zdeněk Martínek
30. května 2024, 9:00–12:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
DV
Z
CS
Strana 2 z 32