Nejlepší kasina v České republice Ice Casino - osobní přístup ke klientovi! Nejlepší kasino Pinup - POCTIVÉ VÝHRY!

Chcete si vychutnat online kasino? http://ceskecasino.best/ vám poskytne nejlepší recenze kasin v České republice.

immediate edge Вавада онлайн казино предлагает выгодные бонусы и акции для игроков.

Nabídka vzdělávání – nové webináře projektu APIV B

Připravili jsme pro vás nová témata informačně-vzdělávacích programů, které jsou určeny pro pedagogické pracovníky všech stupňů škol.

Webinářů projektu APIV B se mohou účastnit jednotliví zájemci, ale také početnější pedagogický sbor školy. Každé téma bude mít devět termínů, které budeme postupně otevírat.

Vstup na webináře je bez poplatku.

Přehled a registrace

  • Forma realizace: online na platformě MS Teams
  • Délka: 4 vyučovací hodiny

Témata webinářů

Distanční vzdělávání žáků se speciálně vzdělávacími potřebami

Webinář je interaktivním setkáním pedagogů, kteří se potýkají se vzděláváním žáků se SVP. Při setkání si připomeneme zdroje, ze kterých školy mohou čerpat informace, budeme společně hledat odpovědi na otázky a sdílet zkušenosti z konkrétních situací.

Podpora duševního zdraví žáků a pedagogů

Na webináři budou představeny jednoduché principy a efektivní opatření, která lze uplatňovat průběžně a dlouhodobě ve vztahu k žákům i dospělým. Psychická pohoda významně přispívá ke zlepšování vzdělávacích výsledků a chování žáků, dále podporuje pozitivní klima školy a tříd.

Podpora „offline“ žáků při distančním vzdělávání

Webinář se bude věnovat včasné identifikaci rizikových faktorů prostředí, ve kterém dítě žije a které mohou vést k jeho vypadnutí ze vzdělávacího systému při distančním vzdělávání. Akce dále nabídne způsoby, jak tuto situaci řešit – jakým způsobem žáky podpořit při naplňování jejich potřeb nejen při distančním vzdělávání a jakým způsobem tuto problematiku efektivně a bezpečně komunikovat s dalšími aktéry a učinit tak z „off-line“ žáků „on-line“ žáky.

Komunikace školy s rodinou pohledem OSPOD

Webinář se zaměří na komunikační limity subjektů ve školském prostředí, které spolu musí v zájmu dětí komunikovat. Upozorní na v praxi se často objevující vzájemnou neznalost skutečných rolí osob a subjektů, které jsou ke komunikaci ze strany školy přizváni a díky které vznikají mezi rodinou, školou, ale i dalšími subjekty nedorozumění, i když je naopak cílem efektivní komunikace v zájmu dítěte.


Pravidla pro přihlašování a stornování účasti


Logolink OP VVV

Další aktuality

Automobilový průmysl na rozcestí

Jaké jsou trendy v dovednostech a zaměstnanosti v evropském automobilovém průmyslu? Analýza Cedefopu přináší vhled do jednoho z nejinovativnějších výrobních odvětví v Evropě, které se zároveň výrazně zaměřuje na výzkum.

Číst více

Závěry vzdělávací konference v Senátu: Učme se odolnosti a samostatnosti

Hlavním posláním konference, která se konala již počtvrté, bylo poukázat na důležitost a význam odolnosti a samostatnosti jako součásti výchovy mladé generace, a tím přispět k budoucí prosperitě České republiky.

Číst více

Jaké jsou dovednosti českých dospělých? Zjistíme to díky mezinárodnímu výzkumu PIAAC

V České republice proběhl mezinárodní výzkum dovedností dospělých PIAAC. Cílem výzkumu je zjistit, jak jsou dospělí ve věku 16 až 65 let připraveni na výzvy současné doby na pracovním trhu, ale i v občanském a osobním životě.

Číst více

Kulatý stůl: Představujeme ICT revizi ve středním odborném vzdělávání

Na diskusním setkání u kulatého stolu hovoříme o změnách v rámcových vzdělávacích programech pro střední odborné vzdělávání.

Číst více

Vydali jsme doporučení, jak pracovat s umělou inteligencí

NPI ČR vydal k novému školnímu roku sedm doporučení pro školy, jak pracovat s umělou inteligencí. Jsou zpracována zvlášť pro ředitele, učitele, žáky i rodiče.

Číst více