16. dubna 2024, 9:00–16:00
Syndrom vyhoření u pedagogických pracovníků
- PhDr. Martina Neprašová, Ph.D.
- PhDr. Olga Folprechtová Pohlová
16. dubna 2024, 15:00–18:30
Webinář Hodnocení žáků s odlišným mateřským jazykem II
- Mgr. Markéta Slezáková
- Mgr. Barbora Nosálová
17. dubna 2024, 16:30–18:30
Agrese a agresivita v předškolním a mladším školním věku
- PhDr. Jan Svoboda
17. dubna 2024, 08:30–15:00
Postavení asistenta pedagoga ve školském systému - MŠ
- Mgr. et Mgr. Renata Svozilková
I. část 17. a 18. 04. 2024 9-15h II. část 22. a 23.05. 2024 9-15
Profesní průprava zástupců ředitele
- Mgr. Stanislav Kutálek
17. dubna 2024, 10:00–16:00
Strategie adaptace dítěte v MŠ
- Vladimíra Jurigová, MBA
- Věra Semotánová
17. dubna 2024, 17:00–18:30
Workshop k rozvoji digitální kompetence - pro školy zřizované podle § 16, Zákona č. 561/2004 Sb.
- Mgr. Milena Tunkerová
- Mgr. Bc. Kristýna Holemá
- Mgr. Monika Dočkalová
17. dubna 2024, 13:30–16:30
Workshop s využitím Bálintovské skupiny aneb jak se zbavit emocionální zátěže v MŠ
- PhDr. Jana Brandejsová
- Bez lektora
- Bez lektora
- Bez lektora
- Bez lektora
17. dubna 2024, 9:30–13:00
Workshop s využitím Bálintovské skupiny aneb jak se zbavit emocionální zátěže v MŠ
- Mgr. Veronika Plachá
18. dubna a 9. května 2024, vždy 8:30 - 15:00
Čtením a psaním ke kritickému myšlení
- PhDr. Libor Kyncl
18. dubna 2024, 14:30–17:00
Digitální kompetence – využití měřících senzorů v přírodovědných předmětech
- Mgr. Pavel Černý, MBA
18. dubna 2024, 9:00–15:00
Logopedická chvilka v mateřské škole – jak rozvíjet logopedické aktivity u dětí v mateřské škole
- Mgr. Šárka Smitková
18. dubna 2024, 14:00–17:00
Využití digitálních nástrojů u přírodovědných pokusů
- Ing. Mgr. Miroslav Staněk, Ph.D.
19. dubna 2024, 8:30–11:30
GeoGebra jako účinný prostředek pro rozvoj digitálních kompetencí žáků
- Mgr. Hana Mahnelová, Ph.D.
Strana 31 z 38