DigiKoalice

Jsme Česká národní koalice pro digitální dovednosti a pracovní místa. Zabýváme se primárně digitálním vzděláváním.

Jsme platforma otevřená každé organizaci, která se ztotožní s myšlenkami našeho memoranda. Propojujeme aktéry, kteří se věnují oblasti digitálního vzdělávání a chceme podporovat poslání DigiKoalice jako platformy pro šíření pozitivních změn v přístupu k digitálním technologiím, ovšem s důrazem na správnou aplikaci a didaktické zakotvení požadovaných změn.

Jsme otevřené uskupení zástupců státních institucí, IT firem, ICT sektoru, vzdělávacích institucí, akademické obce, neziskových organizací, zřizovatelů škol a školských zařízení a dalších subjektů, které chtějí přispět ke (1) zlepšení úrovně digitálního vzdělávání, (2) zvýšení digitální gramotnosti občanů ČR, (3) zvýšení digitálních dovedností občanů ČR.

Jsme součástí sítě národních koalic v EU. Jsme národním partnerem Digital Skills and Jobs Platform.

Hlavní cíle DigiKoalice:

  • PROPOJUJEME školy a IT svět: Skrze online profily členů a obsah, který si mohou u nás zdarma členové zveřejnit, získáte přehled o nabídkách a možnostech při digitálních inovacích ve škole. Pravidelně pořádáme panelové diskuze, kulaté stoly, workshopy a další společná setkání, kde vytváříme prostor pro debaty a diskuze na vybraná témata. Podporujeme konference, semináře a kampaně na propagaci IT oborů a digitálních kompetencí.
  • INSPIRUJEME školy a firmy ke spolupráci: Pokud hledáte inspiraci, hledejte v našem katalogu příkladů dobré praxe ze škol i mimoškolního vzdělávání. Sledujte naše sociální sítě nebo aktivity – Evropský týden programování či DigiEduHack.
  • PODPORUJEME společné priority aktérů digitálního vzdělávání: Věnujeme se společnému dialogu MŠMT, NPI ČR, firem a dalších aktérů v prioritních tématech souvisejících se zlepšením úrovně digitálního vzdělávání. Naše memorandum tyto společné priority reflektuje.

Kontakt:

Josef Dašek: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. +420 732 632 225