V živě streamované debatě se budeme věnovat funkčnímu zapojení technologií do výuky

Nevíte si rady se zapojením technologií do výuky? Zeptejte se zkušených zástupců škol nebo přímo IT guru.

Uvažujete nad tím, jaké technologie zvolit do výuky, aby maximálně přispěly k rozvoji digitálních kompetencí žáků napříč všemi předměty? Jaké parametry zohlednit, když chcete, aby učitelé i žáci zakoupenou technologii efektivně využívali? Víte, jaká je funkce IT guru a v čem vám může podat pomocnou ruku?

Na tyto otázky a mnoho dalších dostanete odpověď v živě streamované debatě, která se koná již 10. listopadu od 15 hodin.


O své zkušenosti se s vámi podělí:

  • Jaroslav Lachout, učitel a koordinátor ICT z Masarykovy ZŠ Klánovice,
  • Milada Boháčková, zástupkyně ředitele ZŠ Úvaly, Petr Polívka – IT guru pro Středočeský kraj,
  • Petr Naske z Národního pedagogického institutu České republiky.

Moderátorem setkání je již tradičně Josef Dašek, tajemník DigiKoalice. Diváci mohou pokládat otázky prostřednictvím chatu.


Další aktuality

Zapojme všechny – Efektivní pomoc pro děti se sociálním znevýhodněním

Ve dvojdílném podcastu s Michaelou Kučerovou a Terezou Dejmalovou z obecně prospěšné společnosti Člověk v tísni jsme hovořili na téma vzdělávání dětí z rodin se sociálním znevýhodněním.

Číst více

Chystáme se na jazyky

Zveme vás na webinář k jazykové propedeutice, který je určený především učitelům a učitelkám v MŠ a na 1. stupni ZŠ. Zajímavé informace a inspirace mohou přinést také pedagogům speciálních škol a všem dalším zájemcům.

Číst více

DIGI roadshow pro ředitele škol na všech krajských pracovištích NPI ČR

Zahájení výuky nové informatiky a začlenění rozvoje digitálních kompetencí napříč předměty se blíží. Jak na změny ve vaší škole? Přijďte se zeptat odborníků, inspirovat se příběhy škol, které už začaly, podělte se o své zkušenosti a názory – nezůstávejte na změny sami!

Číst více

Digitální kompetence prakticky – sledujte živě streamovanou debatu

Digitální technologie ovlivňují každý obor lidské činnosti, proto je potřebujeme postupně zapojovat do výuky všech předmětů, a zároveň rozvíjet digitální kompetence žáků. Jenže použití digitálních pomůcek v hodině automaticky neznamená rozvoj digitálních kompetencí – tak jak na to? Jak se v tom zorientovat?

Číst více

Mezinárodní konference: Patříme k sobě? Region jako „education village“

„K výchově dítěte je třeba celé vesnice“, praví africké přísloví. Vychází z faktu, že pro zdařilou výchovu je zapotřebí spolupráce rodiny, školy, spolků, obcí, firem, odborných pracovišť… zkrátka celé „vesnice“. Nezvou nás snad dramatické události posledních let k prohloubení spolupráce významných regionálních aktérů ve prospěch zkvalitnění vzdělávání a výchovy? Patříme k sobě?

Číst více