Zveme vás na konferenci projektu, který se zabýval podporou systémového prostředí v oblasti dalšího vzdělávání. Připojte se k nám online 7. listopadu od 10 hodin.

Budeme se věnovat tématu Národní soustavy kvalifikací a Mezinárodního výzkumu dospělých PIAAC. Před zahájením konference si budete moct vybrat také jedno z dalších čtyř témat, které vás bude zajímat nejvíc.


Tematické skupiny:

  • A. vzdělavatelé a autorizované osoby
  • B. zaměstnavatelé a trh práce
  • C. digitální kompetence lektorů
  • D. základy informační bezpečnosti

KDY: 7. listopadu 2023, 10–13 h

KDE: online


Více informací

Registrace

  • Po registraci obdržíte odkaz pro připojení.

OPZ

Další aktuality

25. duben 2024

Zveme vás na mezinárodní konferenci pro budoucnost neformálního a formálního vzdělávání

Nenechte si ujít mezinárodní konferenci v Plzni o vzdělávání, které baví žáky. Hlavními tématy budou generace Z, její silné stránky a potřeby, mindset a motivace žáků a učitelů, wellbeing a práce s nadanými v rámci heterogenního kolektivu.

Číst více

23. duben 2024

Společný evropský referenční rámec pro jazyky – praktické rady pro efektivní využití

Zveřejnili jsme český překlad aktualizované kapitoly publikace CEFR zaměřené na tvorbu deskriptorů s důrazem na plurilingvní a plurikulturní kompetence.

Číst více

22. duben 2024

Ocenění za úřednický čin roku 2023 míří také k nám

Z prvního ročníku projektu Úřednický čin roku vzešlo jedenáct oceněných. U odborné poroty zabodoval v kategorii Týmová podpora také tým designu služeb NPI ČR, vedený Matějem Bacovským.

Číst více

02. duben 2024

Zahájili jsme veřejnou konzultaci rámcových vzdělávacích programů

NPI ČR předkládá k veřejné konzultaci výsledky práce odborných pracovních skupin, které se zabývaly revizí Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání a Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Číst více

21. březen 2024

Probíhají první setkání Národního metodického kabinetu

V březnu probíhají první setkání všech sekcí Národního metodického kabinetu, mezi jejichž hlavní úkoly patří spoluvytváření kurikula, poskytování zpětné vazby z terénu, formulace metodických doporučení pro územní kabinety a poskytování konkrétní metodické podpory.

Číst více