Jak na ICT revize ve společném vzdělávání

Sledujte živě streamovanou debatu s řediteli několika vybraných škol, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti se zaváděním výuky nové informatiky a digitálních kompetencí.

Zajímá vás, jak na ICT revize ve školách zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona? Sledujte diskusi s řediteli, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti. Dozvíte se nejen úspěšné příběhy a inspirace, ale i o nezdarech a na co si dát pozor.

Diskuse se bude konat ve středu 4. května 15.00–16.00.


Hosté:

  • Milena Tunkerová, ředitelka ZŠ 1. máje Kroměříž
  • Barbora Hodíková, ředitelka ZŠ Orlí, Liberec
  • Daniela Růžičková, Národní pedagogický institut České republiky
  • Renata Votavová, Národní pedagogický institut České republiky

Diváci mohou pokládat otázky do chatu. Na otázky budeme odpovídat přímo v živém vysílání. Na co nestihneme odpovědět ve vysílání, zodpovíme písemně.

Účast je zdarma, bez nutnosti registrace.

Další aktuality

Brněnský gymnazista uspěl v prestižní soutěži mladých vědců

Projekt Pavla Karáska z Gymnázia Brno získal druhou hlavní cenu v soutěži mladých vědců Regeneron ISEF v Atlantě.

Číst více

Celostátní přehlídka Středoškolské odborné činnosti představí nejlepší vědecké práce v 18 vědních oborech

Mladí vědci z celé České republiky se sejdou v červnu na Gymnáziu Jiřího Ortena v Kutné Hoře.

Číst více

Zapojme všechny – Jak komunikovat s předškolními dětmi

Hostem podcastu Adély Pospíchalové je lektorka Radka Schillerová, která se zaměřuje na práci a komunikaci s předškolními dětmi a zvládání emočně vypjatých situací.

Číst více

Německo: modernizace profesních profilů ve všech předpisech o odborné přípravě

Německo zmodernizovalo profesní profily v předpisech o odborné přípravě. Nové položky povinné pro všechna „učňovská“ povolání reagují na měnící se poptávku po dovednostech na trhu práce.  

Číst více

Sledujte spolu s námi: Jak pracovat s edukační robotikou

Jak vybrat ty správné roboty do výuky? Kde hledat inspiraci? Jak finančně náročný je jejich nákup? Kam se obrátit pro radu či pomoc při výběru?

Číst více