Sledujte debatu s pedagogy několika vybraných škol, kteří se s vámi podělí o své zkušenosti se zaváděním výuky nové informatiky.

Představíme vám nejen úspěšné příběhy a inspiraci do výuky, ale i nezdary a možná rizika. Diskutovat se bude také o rozdílech nové informatiky a původního ICT, o tom, jak vytvořit prostor pro novou informatiku, a o učebních materiálech, které jsou k dispozici.

Debatu můžete sledovat ve středu 30. března od 15 hodin na YouTube.


Nenechte si ujít příležitost zeptat se hostů, kterými jsou:

  • Jindřich Terč – učitel a ICT metodik na ZŠ a MŠ Stod
  • Martin Lána – ředitel ZŠ Máchovka
  • Pavel Šiktanc – učitel informatiky na SSZŠ Litvínov
  • Daniela Růžičková – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Diváci mohou pokládat otázky prostřednictvím chatu. Na otázky budeme odpovídat přímo v živém vysílání, na co nestihneme odpovědět v průběhu debaty, zodpovíme písemně.

Další aktuality

17. prosinec 2025

Rozvoj dovedností pro život: inspirace a tipy pro vzdělavatele dospělých

Dospělí čelí novým výzvám – od používání technologií po péči o zdraví. Příklady z terénu ukazují, jak jim mohou vzdělavatelé pomoci zvládat změny a rozvíjet dovednosti potřebné v běžném životě.

Číst více

17. prosinec 2025

Objevte 10 inovativních přístupů ve vzdělávání dospělých

Motivace dospělých ke vzdělávání stojí na kreativitě a ochotě hledat nové cesty. Sborník představuje příklady inovativních přístupů, které odpovídají na potřeby lidí v rychle se měnící společnosti.

Číst více

15. prosinec 2025

Sekce Národního metodického kabinetu ladily témata i pravidla tvorby vzdělávacích materiálů

V prvních listopadových dnech proběhla napříč jednotlivými sekcemi NMK série pracovních setkání, které se věnovaly klíčovým krokům souvisejícím s implementací revidovaného RVP.

Číst více

10. prosinec 2025

Finanční vzdělávání v Rakousku

Rakouský projekt se zaměřuje na finanční vzdělávání učňů, kteří byli dosud v této oblasti opomíjeni. E-learningové moduly inspirované praktickým životem posilují jejich finanční gramotnost a připravují je na samostatný život.

Číst více

04. prosinec 2025

Inovace ve vzdělávání dospělých začíná změnou přístupu

Jak může komunitní učení, microlearning či virtuální realita obohatit vzdělávání dospělých? Konference ukázala, že zásadní inovace spočívají v přehodnocení zažitých postupů.

Číst více