Začalo veřejné připomínkování Hlavních směrů revize RVP ZV

Expertní panel, ve kterém jsou zastoupeni učitelé, ředitelé, akademici a zástupci oborových asociací ve vzdělávání, připravil dokument Hlavní směry revize Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Dokument přehledně a srozumitelně provede hlavními změnami, ke kterým má ve školách se zavedením revidovaného RVP ZV v roce 2025 dojít. Nyní je v pracovní verzi určené k dalším připomínkám a podnětům od veřejnosti.

Připomínkování začíná 21. března a končí 21. dubna 2022. 

Dokument, připomínkovací formulář a všechny potřebné informace naleznete na webových stránkách, které mapují a zaznamenávají práci Expertního panelu na revizi.

Je velmi důležité, aby se k dokumentu vyjádřilo co nejvíce pedagogických pracovníků, protože se jedná o materiál, který zásadním způsobem ovlivní způsob, jakým budeme v dalších letech v Česku vzdělávat naše děti.

„Svět se mění a musí se změnit i vzdělávání našich dětí,“ říká Mgr. Petr Gazdík, ministr školství, mládeže a tělovýchovy. Krátké video o nutnosti změn ve vzdělávání a o tom, proč je k tomu potřeba zapojit všechny, naleznete na YouTube kanálu NPI ČR.


Webové stránky Velké revize RVP ZV

Další aktuality

Britská inspirace: Jak začlenit nově příchozí žáky do vzdělávání

Představujeme vám 10dílný seriál, který připravili redaktoři webu Zapojmevšechny.cz na základě anglické Národní strategie podpory začleňování nově příchozích žáků do školní výuky.

Číst více

Pozvánka: Jak motivovat dospělé ke vzdělávání v Jihočeském kraji

Co udělat pro to, aby se dospělí více účastnili dalšího vzdělávání a celoživotního učení? Přijďte se inspirovat a diskutovat 13. října do Českých Budějovic.

Číst více

Jak na digitální kompetence na základní škole? Sledujte živou debatu u kulatého stolu

Co si představit pod pojmem digitální kompetence? Jak je implementovat do výuky? Jaký přínos mají digitální kompetence pro žáky? Sledujte debatu s učiteli, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti. 

Číst více

Proběhla první letní škola propojování formálního a neformálního vzdělávání

V Chaloupkách se letos v srpnu sešlo 22 učitelek a učitelů ze základních i středních škol, kteří pilotovali třídenní program se zájmem načerpat inspiraci pro svou práci.

Číst více

Španělsko: revoluce v odborném vzdělávání a přípravě

Španělsko se stalo průkopníkem nového modelu odborného vzdělávání a přípravy.

Číst více