Digitální technologie ve výuce – praktické využití ve školách

NPI ČR Pardubice pořádá dvoudenní online konferenci s cílem podpořit vnímání digitálních kompetencí v revidovaných rámcových vzdělávacích programech jako průřezové součásti každého oboru vzdělávání a nabídnout konkrétní náměty k jejich ukotvení do ŠVP.

Jak začlenit digitální kompetence do všech vzdělávacích oborů, jak učit informatické myšlení, robotiku či programování a samozřejmě také jak promítnout změny RVP ZV v oblasti ICT do školního vzdělávacího programu základní školy? Odpovědi nabídne celostátní online konference s konkrétně a prakticky zaměřenými workshopy, které jsou zacílené na obsah a tvorbu školního vzdělávacího programu a ukázky dobré praxi při výuce informatiky.

Konference se koná 10.–11. března 2022.

Podrobnosti o konferenci včetně anotace workshopů a registrace na společnou plenární část i do jednotlivých workshopů najdete na webu revize.edu.cz.

Konference proběhne v prostředí ZOOM. Kapacita workshopů je omezená na 30 účastníků, online účast na plenární části je bez omezení.

Více informací

Registrace

Další aktuality

Britská inspirace: Jak začlenit nově příchozí žáky do vzdělávání

Představujeme vám 10dílný seriál, který připravili redaktoři webu Zapojmevšechny.cz na základě anglické Národní strategie podpory začleňování nově příchozích žáků do školní výuky.

Číst více

Pozvánka: Jak motivovat dospělé ke vzdělávání v Jihočeském kraji

Co udělat pro to, aby se dospělí více účastnili dalšího vzdělávání a celoživotního učení? Přijďte se inspirovat a diskutovat 13. října do Českých Budějovic.

Číst více

Jak na digitální kompetence na základní škole? Sledujte živou debatu u kulatého stolu

Co si představit pod pojmem digitální kompetence? Jak je implementovat do výuky? Jaký přínos mají digitální kompetence pro žáky? Sledujte debatu s učiteli, kteří se s vámi podělí o vlastní zkušenosti. 

Číst více

Proběhla první letní škola propojování formálního a neformálního vzdělávání

V Chaloupkách se letos v srpnu sešlo 22 učitelek a učitelů ze základních i středních škol, kteří pilotovali třídenní program se zájmem načerpat inspiraci pro svou práci.

Číst více

Španělsko: revoluce v odborném vzdělávání a přípravě

Španělsko se stalo průkopníkem nového modelu odborného vzdělávání a přípravy.

Číst více