Záznam debaty: Proč začít s ICT revizemi již nyní

Účastníci živě streamované debaty se věnovali tématům, která v současné době zajímají ředitele a učitele základních škol v souvislosti se zaváděním revidovaných rámcových vzdělávacích programů.

Do debaty jsme pozvali ředitele a metodiky ICT ze základních škol, kteří se podělili o své zkušenosti se zaváděním nové informatiky a digitálních kompetencí do výuky. 

Jaká témata v debatě například zazněla?

  • Důležitá data a časový rámec zavádění ICT revizí.
  • Kde a jak najít pomoc se zaváděním ICT revizí.
  • Návaznost malých revizí na velké revize RVP.
  • Jak komunikovat změnu kolektivu pedagogů.
  • Praktické příklady toho, jak k zavádění ICT revizí přistoupily různé školy.
  • Čeho se vyvarovat a kde čerpat inspiraci.

Hosty debaty byli:

  • Alena Bačíková – ředitelka ZŠ Františka Kupky v Dobrušce
  • Martina Raiserová – ředitelka ZŠ a MŠ Střílky
  • Jiří Dvořák – ředitel ZŠ Lesní Liberec
  • Daniela Růžičková – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Více informací k tématu naleznete na stránkách Revize RVP ZV v digitální oblasti.

Další aktuality

Zpráva o inspirativní konferenci Úspěšný ředitel

V závěru loňského roku proběhlo pod patronátem krajského pracoviště NPI ČR v Ostravě setkání ředitelů škol a školských zařízení. Obsahovou náplň konference tvořila témata vycházející přímo z požadavků škol.

Číst více

Jak na výuku žáků v heterogenní školní třídě

Přinášíme vám praktické pomůcky pro plánování dalších kroků v práci s heterogenní třídou, jak pedagogickým pracovníkům, kteří ve škole začínají, tak zkušenějším pedagogům, hledajícím nové impulzy pro svou práci.

Číst více

Zveme vás na čtvrtý ročník soutěže Učme chemii atraktivně

Pokud jste učitelé chemie a máte zajímavý projekt, se kterým byste chtěli seznámit veřejnost, neváhejte se přihlásit a soutěžit o zajímavé odměny.

Číst více

Živě: Pořizujeme digitální učební pomůcky z Národního plánu obnovy

Patříte ke školám, které v loňském roce nakoupily digitální pomůcky pro své žáky z prostředků Národního plánu obnovy nebo se je chystáte pořídit v letošním roce? Pak je kulatý stůl právě pro vás.

Číst více

Jak zlepšit výsledky žáků v matematice a přírodních vědách

Studie sítě Eurydice zkoumá, které přístupy evropských politik napomáhají lepším výsledkům žáků v matematice a přírodních vědách.

Číst více