Účastníci živě streamované debaty se věnovali tématům, která v současné době zajímají ředitele a učitele základních škol v souvislosti se zaváděním revidovaných rámcových vzdělávacích programů.

Do debaty jsme pozvali ředitele a metodiky ICT ze základních škol, kteří se podělili o své zkušenosti se zaváděním nové informatiky a digitálních kompetencí do výuky. 

Jaká témata v debatě například zazněla?

  • Důležitá data a časový rámec zavádění ICT revizí.
  • Kde a jak najít pomoc se zaváděním ICT revizí.
  • Návaznost malých revizí na velké revize RVP.
  • Jak komunikovat změnu kolektivu pedagogů.
  • Praktické příklady toho, jak k zavádění ICT revizí přistoupily různé školy.
  • Čeho se vyvarovat a kde čerpat inspiraci.

Hosty debaty byli:

  • Alena Bačíková – ředitelka ZŠ Františka Kupky v Dobrušce
  • Martina Raiserová – ředitelka ZŠ a MŠ Střílky
  • Jiří Dvořák – ředitel ZŠ Lesní Liberec
  • Daniela Růžičková – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Více informací k tématu naleznete na stránkách Revize RVP ZV v digitální oblasti.

Další aktuality

02. prosinec 2024

Předčasné odchody ze vzdělávání lze zmírnit s nástroji Cedefopu

Předčasné odchody ze vzdělávání jsou v Česku problém hlavně v souvislosti se sociálním znevýhodněním žáků a žákyň. Jak situaci zlepšit? Osvědčené přístupy z Evropy nabízí platforma Cedefopu.

Číst více

29. listopad 2024

Vychází nová EduRevue. Stáhnout v PDF si ji můžete už nyní

Do škol za vámi míří nové vydání magazínu EduRevue. Téma nejnovějšího čísla? Kurikulum pro 21. století.

Číst více

22. listopad 2024

Na konferenci Euroguidance jsme vyhlásili vítěze Národní ceny kariérového poradenství

Gratulujeme všem oceněným za rok 2024 a ostatním účastníkům děkujeme za velmi kvalitní příspěvky, které do soutěže přihlásili.

Číst více

08. listopad 2024

Vydali jsme rozšířenou verzi metodiky pro identifikaci dětí a žáků se sociálním znevýhodněním

Cílem metodiky je pomoci učitelům a poradenským pracovníkům škol identifikovat žáky, kteří mají ve vzdělávání dlouhodobé a významné bariéry vznikající ze sociálně podmíněných příčin.

Číst více

07. listopad 2024

Jak rozvíjet základní dovednosti dospělých: tipy pro vzdělavatele

V Česku dosud neexistuje systematická podpora pro rozvoj základních dovedností dospělých. Tyto dovednosti však nabírají na důležitosti nejen v souvislosti se změnami na trhu práce. Jak mohou pomoci vzdělavatelé dospělých, ukazují české i zahraniční zkušenosti.

Číst více