Do živě streamované debaty jsme pozvali ředitele a metodiky ICT ze základních škol, kteří se podělí o své zkušenosti se zaváděním nové informatiky a digitálních kompetencí do výuky.

Můžete načerpat inspiraci a dozvědět se o úspěších, ale i o nezdarech a o tom, na co si dát pozor. Budeme také diskutovat, proč a jak začít s přípravou co nejdříve, zejména pokud jde o vedení školy.

Nenechte si ujít příležitost zeptat se hostů debaty, kterými jsou:

  • Alena Bačíková – ředitelka ZŠ Františka Kupky v Dobrušce
  • Martina Raiserová – ředitelka ZŠ a MŠ Střílky
  • Jiří Dvořák – ředitel ZŠ Lesní Liberec
  • Daniela Růžičková – Národní pedagogický institut České republiky
  • Josef Dašek – moderátor, tajemník DigiKoalice

Debata se bude konat 3. února od 15 hodin.

Zúčastnit se můžete zdarma, bez nutnosti registrace.

Živý přenos na YouTube

Své dotazy můžete pokládat během živého vysílání do chatu. Dotazy, na které během debaty nestihneme odpovědět, zodpovíme později.

Další aktuality

11. prosinec 2024

Konference strategie 2030+

Konference Strategie 2030+ zhodnotí posuny vzdělávací politiky v ČR a představí priority na další období

Číst více

10. prosinec 2024

Dánsko zavádí nový typ střední odborné školy

Dánsko přichází s novým typem gymnázia, které má přilákat mladé lidi k odbornému vzdělávání. Kromě přípravy studujících na trh práce navíc otevírá dveře k dalšímu studiu.

Číst více

06. prosinec 2024

Připravili jsme návrh inovace oborové soustavy

Návrh připravený ve spolupráci s MŠMT reaguje na dynamické změny na trhu práce a nové společenské výzvy spojené se středoškolským vzděláváním.

Číst více

05. prosinec 2024

Představujeme Mapu spádovosti, nový nástroj pro rodiče, školy i odborníky

Mapa spádovosti je novým nástrojem, který umožňuje snadno a rychle zjistit spádovou školu podle konkrétní adresy nebo přehledně zobrazit rozdělení spádových oblastí jednotlivých škol ve městech.

Číst více

04. prosinec 2024

Strategie dovedností: Klíčem je spolupráce aktérů a inspirace z praxe

Připravit Česko na budoucí výzvy může usnadnit strategie dovedností. Pro její vznik je zásadní partnerství mezi aktéry, ale i inspirace fungujícími přístupy – například z Norska.

Číst více