Národní plán doučování pokračuje i v roce 2022

Nenechte si ujít živě streamovanou debatu o Národním plánu doučování, který pomáhá zmírnit negativní dopady výluky prezenčního vzdělávání v minulých letech.

Vysíláme živě 4. ledna v 15 hodin.

V debatě vystoupí:

  • Jan Mušuta – ředitel odboru řízení regionálního školství MŠMT (online)
  • Zuzana Ramajzlová – odbor řízení regionálního školství MŠMT
  • Tomáš Machalík – Národní pedagogický institut České republiky

Sledujte živě

Diváci mohou pokládat otázky do chatu. Na otázky budeme odpovídat přímo v živém vysílání. Ty, které nestihneme, zodpovíme písemně.


Více informací o doučování naleznete na stránkách Národního plánu doučování.

Další aktuality

Podnikatelské kompetence v odborném vzdělávání: Lotyšsko

Podnikavost je jednou z šesti průřezových dovedností, kterou si mají lotyšští žáci v odborném vzdělávání rozvinout. Na ukotvení podnikatelských kompetencí v odborném vzdělávání a přípravě se soustřeďují případové studie Cedefopu.

Číst více

Bilance odborného vzdělávání v Evropě

Jak se mění obsah a podoba odborného vzdělávání, aby dokázalo reagovat na rychle se vyvíjející poptávku po dovednostech na trhu práce a měnící se potřeby společnosti? Tomu se věnuje stručná zpráva Cedefopu o budoucnosti odborného vzdělávání.

Číst více

Inspirujte se: Na školní zahradě lze vyučovat každý předmět

Pravidelné venkovní vyučování přináší pro žáky, učitele i celou školu mnoho pozitiv. Přesto se s ním v českém školství zatím příliš nesetkáme. „Učitelé by potřebovali větší podporu,“ říká Klára Šindelková z NPI ČR.

Číst více

Dovednosti pro život – když škola života nestačí

Ne vždycky si jako dospělí vystačíme s tím, co jsme se naučili ve škole. Sada infografik upozorňuje, že připravit se na výzvy každodenního života je možné díky celoživotnímu učení a hlavně díky pomoci vzdělavatelů.

Číst více

Výzva k předložení informací o nejdůležitějších úspěších Evropského roku mládeže 2022

Evropská komise chystá sdělení o přehledu nejdůležitějších úspěchů Evropského roku mládeže 2022.

Číst více