Evropská komise chystá sdělení o přehledu nejdůležitějších úspěchů Evropského roku mládeže 2022.

Sdělení bude zahrnovat příklady činností konaných na vnitrostátní a evropské úrovni a poskytne poznatky související se zapojením a propojením mládeže a posílením jejího postavení, tj. s hlavními cíli strategie EU pro mládež. V rámci využití odkazu Evropského roku mládeže zhodnotí různé způsoby, jak začleňovat politiku mládeže do ostatních oblastí politiky a jak posílit účast mládeže na těchto politikách.

V kontextu výše uvedeného zahájila Evropská komise výzvu k předložení informací, v rámci které je možné zasílat zpětnou vazbu k úspěchům Evropského roku mládeže 2022. Zaslané příspěvky budou zohledněny při další práci na této iniciativě.

Období pro zasílání připomínek je od 17. března do 14. dubna.

Další aktuality

17. prosinec 2025

Rozvoj dovedností pro život: inspirace a tipy pro vzdělavatele dospělých

Dospělí čelí novým výzvám – od používání technologií po péči o zdraví. Příklady z terénu ukazují, jak jim mohou vzdělavatelé pomoci zvládat změny a rozvíjet dovednosti potřebné v běžném životě.

Číst více

17. prosinec 2025

Objevte 10 inovativních přístupů ve vzdělávání dospělých

Motivace dospělých ke vzdělávání stojí na kreativitě a ochotě hledat nové cesty. Sborník představuje příklady inovativních přístupů, které odpovídají na potřeby lidí v rychle se měnící společnosti.

Číst více

15. prosinec 2025

Sekce Národního metodického kabinetu ladily témata i pravidla tvorby vzdělávacích materiálů

V prvních listopadových dnech proběhla napříč jednotlivými sekcemi NMK série pracovních setkání, které se věnovaly klíčovým krokům souvisejícím s implementací revidovaného RVP.

Číst více

10. prosinec 2025

Finanční vzdělávání v Rakousku

Rakouský projekt se zaměřuje na finanční vzdělávání učňů, kteří byli dosud v této oblasti opomíjeni. E-learningové moduly inspirované praktickým životem posilují jejich finanční gramotnost a připravují je na samostatný život.

Číst více

04. prosinec 2025

Inovace ve vzdělávání dospělých začíná změnou přístupu

Jak může komunitní učení, microlearning či virtuální realita obohatit vzdělávání dospělých? Konference ukázala, že zásadní inovace spočívají v přehodnocení zažitých postupů.

Číst více