Aktuality
Série workshopů k Hlavním směrům revize RVP ZV pokračuje v Olomouci
Tématem olomouckého workshopu 22. listopadu bude Jádrový a rozvíjející obsah vzdělávání v kontextu revizí rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Ve druhém ročníku DigiEduHacku zvítězila aplikace Navigatiq týmu NPI ČR
Vítězná aplikace týmu #21 pomáhá učitelům organizovat a individualizovat výuku, žákům umožňuje sdílet s učiteli informace k ideálnímu pochopení probírané látky a hodnotit výuku.
První workshop k Hlavním směrům revize RVP ZV se bude věnovat klíčovým kompetencím a gramotnostem
Workshop se bude konat 19. listopadu v budově Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy. Účast bude možná prezenčně i online.
Ředitelé se dočkají nového kvalifikačního programu
Od školního roku 2022/23 se může stovka ředitelů škol vzdělávat v inovovaném kvalifikačním programu pro ředitele, jehož návrh připravil NPI ČR ve spolupráci s MŠMT a organizací Učitel naživo.
Naše projekty
Státní těsnopisný ústav
STÚ koordinuje výuku předmětů písemná a elektronická komunikace, psaní na klávesnici a těsnopis na středních školách; organizuje soutěže pro žáky středních škol a je zkušební institucí pro státní zkoušky z grafických disciplín.
ReferNet ČR
Poskytujeme ověřené informace jako základ zpráv a analýz Cedefopu o systémech a trendech v odborném vzdělávání v Evropě.
Rámcové vzdělávací programy
Rámcové vzdělávací programy tvoří obecně závazný rámec pro tvorbu školních vzdělávacích programů škol všech oborů vzdělání v předškolním, základním, základním uměleckém, jazykovém a středním vzdělávání.
Vzdělávací programy a webináře
Připravujemeleden 2026 - červen 2027 Studium k výkonu specializované činnosti - koordinace v oblasti informačních a komunikačních technologií
|
Lidé NPI ČRMgr. et Mgr. Radek MelicharRadek Melichar, tiskový mluvčí NPI, je kolega s bohatou profesní minulostí. V oblasti PR a komunikace prošel korporátní oblastí, centrálními institucemi státní správy, neziskovým sektorem i mediálními agenturami. Podle jeho vlastních slov, aby „poznal co nejvíc odstínů a faset PR práce a komunikace“. A jak se mu líbí pracovat u nás v NPI? |
Multimediální obsah
Škola pomáháJak motivovat děti se speciálními vzdělávacími potřebami ke vzdělávání? Co je metoda instrumentálního uvědomování a jak ji lze využívat v praxi? Jak navnadit rodiče těchto dětí ke spolupráci? To jsme byli zjistit ve SŠ a ZŠ Havířov-Šumbark pro děti a žáky se speciálními potřebami. |
Videa |