Metody práce se žáky s ADHD
Vzdělávací program je zaměřen na problematiku žáků s diagnózou ADHD. Teoretický úvod zahrnuje stručné vymezení pojmů, popis diagnózy a diferenciální diagnostiku dle současných klasifikací, možnosti a limity ADHD. V praktická části se lektor zaměří na komunikaci s těmito žáky ve škole a v rodině, popsány budou tři základní potřeby, jejichž zformulování vychází z praxe lektora na poli rodinné terapie, a pomocí nichž účastníci lépe porozumí nejen tomu, co dítě potřebuje, ale i jak s ním pracovat, komunikovat a jak se mu přiblížit. Diskutovány budou další aspekty této problematiky, jako jsou například vnitřní a vnější motivace, oceňování, chválení a povzbuzování, odměny a tresty, „nálepkování“ dětí, stanovení jasných a srozumitelných pravidel, vysvětlení fenoménů Golem a Pygmalion efekt, apod.
Podrobný obsah programu:
teoreticky úvod – 2 výukové hodiny
potřeby - základní rozdělení, uvedeni 3 specifických potřeb, práce s nimi. - 2 hod.
praktická práce s potřebami, motivací, nácviky dovedností u sebe i u žáků – 3 hodiny
Závěrečná diskuse s účastníky – 1 hod.
Číslo programu22-56-33-20 |
|
GarantPhDr., Ph.D. Petra Novotna 770 195 755 Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Druh vzdělávání
|
Datum konání
03. června 2022, 9.00 - 16.0
Cena
1600.00,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|