Hodnocení ve výuce – cesta k efektivnímu učení žáků
Webinář nabídne porozumění hodnocení ve formativní funkci. Objasníme si, v čem nám hodnocení může pomoci k tomu, aby se žáci učili vzhledem k tzv. zóně jejich nejbližšího vývoje a vzhledem k cílům učení.
Seznámíme se s pojetím podle D. Williama, s jednotlivými strategiemi a technikami, které si doložíme ukázkami z vyučovacích hodin (například stanovení kritérií, příprava a řízení diskuze, zpětná vazby, sebehodnocení aj.). Ukážeme si, jak hodnocení pomáhá učiteli v dalších krocích plánování své výuky stejně tak i žákovi k tomu, aby se stal zodpovědný za své učení. Posoudíme užitečnost a efektivitu hodnocení vzhledem k výuce na ZŠ.
Budeme formativní hodnocení brát spíše jako „vnímavé učení“, které může být učiteli cenným nástrojem pro podávání zpětné vazby tak, aby žáci věřili, že na jejím základě se mohou zlepšit.
Číslo webináře
20-47-11-31-OD-M-1V
kód programu
J33
|
Garant
Ing. Eva Veličková, Ph.D.
770 171 674
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
Kraje
- Praha a SČ
- České Budějovice
- Plzeň
- Karlovy Vary
- Ústí nad Labem
- Liberec
- Hradec Králové
- Pardubice
- Ostrava
- Olomouc
- Brno
- Zlín
- Jihlava
|
Druh vzdělávání
|
Datum konání
17. červen 2020 1. vysílací čas: 16:00 - 17:00 2. vysílací čas: 17:30 - 18:30

|
Typ akce
Webinář
|
|

|
Počet hodin
1
|
|

|
Lektoři
- Mgr. Monika Chrobáková;Mgr. Tomáš Chrobák
|
|
|

|
MAX účastníků
180
|
|

|
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ
|
|
Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.