Základní principy genetického konstruktivismu (tj. Hejného metody)
Cílem webináře bude vysvětlit, proč je Hejného metoda vybudována právě tak, jak je vybudována, tedy proč jsou v ní prostředí jako Krokování nebo Děda Lesoň místo standardní matematické symboliky, proč je výklad učitele omezen na minimum a aktivita je přenechána žákům, proč je podporována diskuze žáků, i když se v ní vyskytují chyby a proč tyto chyby učitel nemá opravit ale má čekat až si na chybu přijdou žáci sami.
Číslo webináře
20-47-11-24-OD-M-1V
kód programu
J29
|
Garant
Mgr. Martin Plitz, DiS.
222 122 362
778 475 710
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
Kraje
- Praha a SČ
- České Budějovice
- Plzeň
- Karlovy Vary
- Ústí nad Labem
- Liberec
- Hradec Králové
- Pardubice
- Ostrava
- Olomouc
- Brno
- Zlín
- Jihlava
|
Druh vzdělávání
|
Datum konání
21. květen 2020 1. vysílací čas: 16:00 - 17:00 2. vysílací čas: 17:30 - 18:30

|
Typ akce
Webinář
|
|

|
Počet hodin
1
|
|

|
Lektoři
- prof. RNDr. Ladislav Kvasz
- DSc.
- Dr.
|
|
|

|
MAX účastníků
150
|
|

|
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU
|
|
Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.