Jak rozvíjet algoritmické myšlení v hodinách?
Webinář ukazuje účastníkům, kromě samotného zapojování různých možností pro rozvoj algoritmického myšlení do výuky, jak je nutné myslet i na didaktický aspekt tak, aby se z žáka nestala pouze figurka, která opisuje kusy kódu, nebo přetahuje bloky dle toho, co předvádí učitel. Rozvoj algoritmického myšlení u žáků s sebou nese i mnoho úskalí pro učitele, typicky větší míra volnosti ve smyslu přizpůsobení algoritmu, kontrola základních vlastností algoritmu (jako jednoduchost, obecnost) hledání chyby v algoritmech žáků. Navíc každý z žáků by měl mít možnost pocítit, že alespoň minimálně uspěl (rozfázování algoritmického úkolu na menší funkční části). Webinář právě tyto pohledy rozkrývá a ukazuje na různých prostředích příklady jejich využití.
Číslo webináře
M03-03-11-192-32
kód programu
M03
|
Garant
Ing. Mgr. Věra Štěpánová
770 141 878
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
Kraje
- Praha a SČ
- České Budějovice
- Plzeň
- Karlovy Vary
- Ústí nad Labem
- Liberec
- Hradec Králové
- Pardubice
- Ostrava
- Olomouc
- Brno
- Zlín
- Jihlava
|
Druh vzdělávání
- Vzdělávání vedoucích pracovníků
- MŠ
- ZŠ
- SŠ/VOŠ
- ZUŠ/SUŠ
- DDM/SVČ/ŠD/ŠK/DM
- Základní vzdělávání
- 1. stupeň ZŠ
- 2. stupeň ZŠ
- Střední a vyšší odborné vzdělávání
- SŠ/VOŠ
|
Datum konání
1.dubna 2020

|
Typ akce
Webinář
|
|

|
Počet hodin
1
|
|

|
Lektoři
- PhDr. Petra Vaňková
- Ph.D.
|
|
|

|
MAX účastníků
8
|
|

|
Cílová skupina
učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU
|
|
Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.