Jak dnes učit off-line žáky nebo žáky s omezeným přístupem k telefonu a internetu?
Jak zajistit podporu při vzdělávání dětem, kterým se jí doma nedostává a škola je a (dlouho) bude zavřená. Webinář nabídne popis konkrétních příkladů jak vzdělávat děti ze sociálně znevýhodněného prostředí. Jak postupovat, když rodina nepomáhá a co dělat, když je například v rodině jen jeden telefon. Jak překonat výpadek pomoci sociálních služeb či dalších aktérů? Jaké jsou praktické požadavky na individualizaci úloh žákům v sociálně znevýhodněném prostředí? Lektory webináře jsou Michaela Kučerová ze společnosti Člověk v tísni a Tomáš Machalík z Národního pedagogického institutu České republiky. V diskusi zazní, že školy velmi aktivně reflektují nastavení svých systémů dálkové výuky, ve druhém a třetím týdnu po svém uzavření žákům již mnohem intenzivněji obvolávají rodiny, od kterých nemají zpětnou vazbu a snaží se s nimi spojit. To je známka pozitivní akomodace na aktuální nouzovou situaci. Učitelé aktivně vytipovávají prioritní oblasti výuky, někde je to lepší zacílení učiva, jinde snížení jeho celkového objemu tak, aby vzdělávací proces fungoval obousměrně přínosně. Při sledování webináře se dozvíte, co se v praxi za poslední týden osvědčilo na Liberecku, Plzeňsku, Karlovarsku, Ústecku či Olomoucku. Zaměříme se na konkrétní případy malých i velkých měst, velkých i malotřídních škol.
Číslo webináře
U52-12-11-201
kód programu
U52
|
Garant
Milan Válek
222 122 358
776 887 831
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
Kraje
|
Druh vzdělávání
|
Datum konání
1. dubna 2020

|
Typ akce
Webinář
|
|

|
Počet hodin
1
|
|

|
Lektoři
|
|
|

|
MAX účastníků
8
|
|

|
Cílová skupina
učitelé všech druhů a typů škol
|
|
Na tento webinář se již nelze hlásit, níže můžete přes odkaz zhlédnout záznam.