Formativní hodnocení na 2. stupni ZŠ - (území: Domažlice, Klatovy, Tachov, Plzeň-jih)
Co znamená formativní hodnocení a proč může být pojem „hodnocení“ v tomto kontextu zavádějící? Jak se formativní přístup projevuje během vyučovací hodiny? A co může každý učitel začít dělat hned zítra, aby tento přístup rozvíjel ve své praxi? Na tyto a další otázky odpovíme ve webináři zaměřeném na formativní hodnocení na 2. stupni ZŠ.
Webinář kombinuje předtočenou debatu a následnou živou diskusi s jedním z účastníků této debaty. V záznamu debaty čtyř odborníků – učitelů, vedení škol, lektorů a mentorů – uvidíte konkrétní příklady formativního přístupu z praxe. Debata se zaměřuje na praktické principy, které jsou doplněny reálnými situacemi z výuky. Zároveň představuje základní teoretické koncepty, například efekt viditelného učení Johna Hattieho nebo přístupy Dylana Wiliama.
V rámci živé části webináře budou mít účastníci příležitost diskutovat své postřehy, sdílet vlastní zkušenosti a klást otázky. Tato diskuse bude moderována na základě předem připravených otázek, které podpoří hlubší reflexi a hledání konkrétních kroků k aplikaci formativního přístupu ve výuce.
Přihlaste se na webinář ve svém území – nejenže se dozvíte praktické informace, ale možná potkáte kolegy či kolegyně z okolí, se kterými můžete sdílet zkušenosti a navázat užitečné kontakty pro další spolupráci.
Číslo webinářeA872-95-141-251-WEB-01 kód programuA872 |
Garant
Mgr. Miroslava Sklenářová |
Druh vzdělávání
|
Datum konání
26. února 2025, 16:00–17:30
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|