Nejlepší kasina v České republice Ice Casino - osobní přístup ke klientovi! Nejlepší kasino Pinup - POCTIVÉ VÝHRY!

Chcete si vychutnat online kasino? http://ceskecasino.best/ vám poskytne nejlepší recenze kasin v České republice.

immediate edge Вавада онлайн казино предлагает выгодные бонусы и акции для игроков.


Webinář - Práce s heterogenní třídou II

Webinář je založen na využití metodického materiálu NPI ČR, který byl vytvořen jako desetidílná série „Desatero zásad úspěšné práce s heterogenní třídou“ (dále Desatero) publikovaný na webu zapojmevsechny.cz. Ke každé zásadě Desatera byl vytvořen nástroj pro sebehodnocení, žádoucí profesní rozvoj učitele i kolegiální sdílení zkušeností v podobě check - listu. Druhý díl z třídílné série webinářů umožňuje pedagogickým pracovníkům rozvíjet kompetence pro práci s pestrou třídou, a to se zaměřením na realizaci výuky srozumitelné pro všechny žáky. Důležitou součástí je aplikace osvědčených strategií ovlivňujících efektivitu výuky v heterogenní třídě a jejich pochopení.

1. blok


  • Používejme jednoduchý jazyk s možností vizuální podpory pro žáky – osvědčené tipy, jak během vyučovací hodiny úspěšně používat jednoduchý jazyk a vizuální oporu.

  • Ukázka videohospitace z výuky ČJ v 7. ročníku ze ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova zachycující různé způsoby, nejen vizuální, podpory pro žáky při zadávání úkolů.

  • Vlastní práce účastníků a lektora s check - listem pro učitele zaměřená na vizuální podporu žáků. Vyzkoušení způsobu, jak s tímto nástrojem pracovat na vlastním pokroku v práci s heterogenní třídou.

  • Vytvářejme pestré učební situace, motivujme žáky ke kooperativnímu učení – co je kooperativní vyučování a kooperativní učení, výukové metody podporující kooperaci žáků, indikátory funkční kooperace žáků, tipy pro utváření flexibilních skupin žáků, respektování učebních stylů žáků.

  • Ukázka sekvence videohospitace z výuky ČJ v 7. ročníku ze ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova zachycující kooperativní učení žáků ve flexibilních skupinách.

  • Vlastní práce účastníků a lektora s check - listem pro učitele zaměřeným na kroky učitele při vytváření pestrých učebních situací.


2. blok


  • Ujišťujme se průběžně během výuky, že si všichni žáci vědí rady, pravidelně sbírejme zpětnou vazbu od žáků – jak se ujišťovat, že si žáci vědí rady, jak si ověřovat porozumění v průběhu úkolu.

  • Ukázka sekvence videohospitace z výuky ČJ v 7. ročníku ze ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova zachycující průběžné ověřování, zda si všichni žáci vědí rady.

  • Vlastní práce účastníků a lektora s check - listem pro učitele k dovednosti ověřování, zda si všichni žáci vědí rady.

  • Nastavujme kritéria hodnocení tak, aby mohli žáci zažívat úspěch, podporujeme tím jejich motivaci k učení a ke vzdělávání – jak hodnotit žáky v heterogenním kolektivu, nástroje formativního hodnocení žáků, poskytování adresné a konkrétní zpětné vazby, využívání nástrojů sebehodnocení a vzájemného hodnocení žáků.

  • Ukázka sekvence z videohospitace z výuky ČJ v 7. ročníku ze ZŠ a MŠ Olomouc, Svatoplukova – práce s portfoliem žáků, formativní hodnocení ze strany učitelů, sebehodnocení, vzájemné vrstevnické hodnocení žáků.

  • Vlastní práce účastníků a lektora s check - listem pro učitele k nastavování kritérií hodnocení tak, aby všichni žáci mohli zažívat úspěch.


Shrnutí, diskuze.


Číslo webináře

X44-25-11-232

kód programu

X44

Garant

Mgr. Lenka Grofová


Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Kraje
  • Praha a SČ
  • České Budějovice
  • Plzeň
  • Karlovy Vary
  • Ústí nad Labem
  • Liberec
  • Hradec Králové
  • Pardubice
  • Ostrava
  • Olomouc
  • Brno
  • Zlín
  • Jihlava
Druh vzdělávání
  • Základní vzdělávání
  • 1. stupeň ZŠ
  • 2. stupeň ZŠ
Datum konání

9. října 2023, 15.00 - 17.00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Webinář

icon map pin

Počet hodin

2

icon map pin

Lektoři
  • Mgr. Klára Majcíková
  • Ph.D.

icon map pin

Místo konání

online

icon map pin

MAX účastníků

300

icon map pin

Cílová skupina

učitelé 1. stupně ZŠ, učitelé 2. stupně ZŠ, ředitelé škol a školských zařízení, speciální pedagogové, asistenti pedagoga

Přihlásit se