Využití digitálních nástrojů u environmentálních zkoumání

prezenční pilotáž, krátký kurz pro rozvoj digitálních kompetencí

Typ vzdělávacího programu: Neakreditované akce (workshopy, konference, kulaté stoly…)

Anotace vzdělávacího programu:

Kurz poskytne účastníkům znalosti a dovednosti potřebné pro provádění environmentálních výzkumů s využitím digitálních technologií. Účastníci se naučí měřit různé environmentální parametry (měření atmosférických podmínek, kvality vzduchu, kvality vody a parametrů půdy), zpracovávat a analyzovat data a prezentovat výsledky. Kurz je navržen tak, aby účastníci mohli své nové dovednosti okamžitě aplikovat v praxi a dále rozvíjet své digitální kompetence. 

Technologické vybavení: Senzory pro měření teploty, tlaku, vlhkosti, ozónu, prašnosti, TDS, vodivosti a pH. (Potřebné senzory poskytne účastníkům kurzu lektor.) Pro kurz bude potřeba GPS zařízení pro lokalizaci měření (Senzory GPS může účastníkům poskytnout lektor, účastníci mohou za tímto účelem použít vlastní mobilní telefony.).  

Prosíme dále účastníky a stažení programu pro sběr a analýzu dat (SPARKvue či Capstone – dostačující trialovou verzi lze zdarma stáhnout zde: https://www.pasco.com/downloads). Při kurzu budeme pracovat v textových editorech pro tvorbu laboratorních protokolů (Word, Google Docs) a je třeba mít na notebooku prezentační software pro prezentaci výsledků (například PowerPoint, Google Slides, Prezi). 

Číslo programu

A607-74-11-242

Kód programu

A607

Garant

Mgr. Renata Majvaldová

778 454 398
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • NPO - 3.1 DIGI
  • ICT Revize RVP
Datum konání

8. ledna 2025, 15:00–18:00

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

4

icon map pin

Lektoři
  • Ing. Mgr. Miroslav Staněk, Ph.D.

icon map pin

Místo konání

NPI ČR Praha a střední Čechy, Senovážné nám. 25, budova C

icon map pin

MAX účastníků

15

icon map pin

Cílová skupina
učitelé gymnázií, učitelé SOŠ a SOU, učitelé SŠ

Přihlásit se