E-learning Vedení školy a adaptační období začínajícího učitele

Vzdělávací program poskytne účastníkům možnost se seznámit se zákonitostmi systematicky plánovaného adaptačního období, s jeho významem a smyslem pro fungování celé školy. Program nabídne účastníkům nejen teoretický vhled do problematiky adaptačního období, ale také poskytne příležitost pro propojení teorie s praxí formou vytvoření plánu adaptace pro vlastní školu. Důležitou částí programu je také obsahové zaměření na představení metod reflexe a sebereflexe vhodných pro využití v průběhu i na konci adaptačního období. 

Vzdělávací program je určen pro ředitele či zástupce ředitelů z MŠ, ZŠ, ZUŠ, SŠ a konzervatoří. Spolu s tímto programem probíhají další dva komplementární programy pro ostatní aktéry adaptačního období – začínající učitele a uvádějící učitele. 

Obsah: 



  • Význam a průběh adaptačního období. 




  • Plánování adaptačního období – analýza potřeb školy, cíle, vyhodnocení. 




  • Plánování profesního rozvoje. 




  • Profesní portfolio. 






  • Podpora začínajícího a uvádějícího učitele. 




  • Význam reflexe a sebereflexe v adaptačním období. 




Poznámka: online

Číslo programu

22-48-13-ELVES-01

Garant

Mgr. Hana Císařová
387 699 023
773 907 004
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Druh vzdělávání
  • Projekty
  • SYPO
Kraje
  • České Budějovice
Datum konání

9. června 2022 – 30.dubna 2023

Cena

0,-Kč

icon map pin

Typ akce

Vzdělávací program

icon map pin

Počet hodin

16

icon map pin

Lektoři

icon map pin

Místo konání

všechna pracoviště NPI ČR

icon map pin

MAX účastníků

500

icon map pin

Počet hodin

16

Poznámka

online

Přihlásit se