Revize RVP ZV - DIGI plovárna
Český jazyk pro 2.st. ZŠ
Program DIGI plovárny je zaměřen na jednotlivé vzdělávací obory (a jejich oborové didaktiky) a jejich vzájemné propojení s digitálními kompetencemi v souvislostech s novou informatikou. V rámci DIGI plovárny dochází k předávání a sdílení zkušeností a k vzájemné podpoře a reflexi mezi kolegy stejných vzdělávacích oblastí s návaznostmi na digitální gramotnost. Účastníci DIGI plovárny jsou aktivně zapojeni do procesu předávání a sdílení zkušeností. Prosíme účastníky o připravení si nějaké praktické aktivity z vašich vyučovacích hodin (kde rozvíjíte digitální gramotnost), kterou představíte kolegům. Přispějete tím k inspiraci ostatních a zároveň se budete moci inspirovat i vy.
Toto téma ocení nejlépe učitelé českého jazyka, případně dalších jazykových předmětů. Budeme diskutovat nad tím, co využíváte jako učitelé se svými žáky pro naplnění konkrétních digitálních kompetencí při výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ. Účastníci plovárny se vzájemně inspirují. Moderátor plovárny diskusi směřuje a může doplnit vlastními zkušenostmi.
A. Úvod (5 min.)
Představení role NPI, principy setkání, cíl setkání
B. Teoretická část (10 min.)
Teoretické vymezení – změna RVP ZV, upozornění na metodickou podporu k výuce žáků, na revize.edu.cz
Co je a co není DIGI plovárna
Digitální gramotnost jako nová kompetence
Revize RVP ICT a její přesah do oblasti českého jazyka
C. Praktická část (75 min.)
Vzájemné seznámení
Diskuse – Sdílení výukových aktivit, inspirace, zkušenosti jednotlivých účastníků, otázky
Reflexe
Časová dotace pro konání jedné DIGI plovárny je 2 vyučovací hodiny (90 minut).
Po skončení plovárny dostanou účastníci prezentaci s tipy a odkazy a budou požádáni o vyplnění dotazníku zpětné vazby.
Účast na DIGI plovárně je bezplatná.
Číslo programuT38-77-12-232-09 |
|
GarantAndrea Poluhová Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. |
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
16. listopadu 2023, 15.30 - 17.00
Cena
0,-Kč
|
|
||||
|
|
||||
|
|