Specifické potřeby dětí předškolního věku
Teoreticko - zážitkový seminář bude zaměřen na aplikaci teoretických poznatků z oblasti vývojové, pedagogické psychologie a psychologie osobnosti dítěte předškolního věku v praxi učitele mateřské školy. Účastníci budou seznámeni s aktuálními poznatky z těchto oborů. Důraz bude kladen na rozvoj emoční inteligence a naplnění emočních potřeb u dětí v mateřské škole - nutnost individualizace potřeb dítěte dle jeho osobnosti, temperamentu, věku apod. Lektor pedagogům připomene vývojové etapy dítěte a možnosti práce se zvláštnostmi v těchto obdobích a nabídne jim vhled do trendů a tendencí ve vývoji současné pedagogiky ve světě s přihlédnutím ke specifikům vzdělávání a historie výchovy v České republice, i s ohledem na ŠVP PV. V závěrečné diskusi si účastníci vymění zkušenosti z praxe s dětmi předškolního vzdělávání – případové studie, kazuistiky, sebereflexe a reflexe.
Číslo programu
K27-02-12-241
|
Číslo akreditace
MSMT-21190/2022-4-763
|
Garant
Bc. Andrea Rotová
770 108 898
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
Druh vzdělávání
|
Kraje
|
Datum konání
3. dubna 2024, 9.00 - 16.30

|
Typ akce
Vzdělávací program
|
|

|
Počet hodin
8
|
|

|
Lektoři
|
|

|
Místo konání
NPI ČR Praha a střední Čechy, Senovážné nám. 25, budova A
|
|

|
MAX účastníků
21
|
|

|
Cílová skupina
asistenti pedagoga, učitelé MŠ
|
|
Na tento vzdělávací program se již nelze hlásit.