Základní sociální potřeby a důsledky jejich nedosycenosti v ZŠ
V první části semináře lektor seznámí účastníky se základními sociálními potřebami žáků - potřebou místa, potřebou bezpečí, potřebou podnětu, péče a výživy, potřebou podpory a opory a potřebou limitu. Tyto potřeby patří k hlubokým a často nepoznaným zdrojům chování žáků. Účastníci se seznámí s Pesso-Boyden terapií, současným novodobým směrem, zabývajícím se mj. důsledky nedosycenosti primárních potřeb v průběhu celého lidského života. Lektor ukáže přítomným typické projevy při neuspokojení jednotlivých potřeb. Vysvětlí, jak rozeznávat příčiny nepřiměřeného chování u svých žáků a uspokojením konkrétní potřeby eliminovat případné patologické projevy žáka již v jeho zárodku. Ve druhé části programu budou teoretické postupy dokumentovány na konkrétních příkladech z praxe lektora i z praxe účastníků. Na závěr lektor doporučí přítomným literaturu a další informační zdroje na toto téma.
Číslo programu
S70-03-20-232-01
|
Garant
Mgr. Stanislav Hejna
770172207
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
|
Druh vzdělávání
- Vzdělávání vedoucích pracovníků
- MŠ
- ZŠ
- SŠ/VOŠ
- ZUŠ/SUŠ
- DDM/SVČ/ŠD/ŠK/DM
- Základní vzdělávání
- 1. stupeň ZŠ
|
Kraje
|