Ao acessar o MundoFut, os fãs de futebol podem desfrutar dos jogos ao vivo de clubes consagrados, como Manchester United e Manchester City, além de outros times importantes da Premier League. copa libertadores A plataforma também disponibiliza informações atualizadas sobre as partidas, classificações e destaques dos jogos do campeonato inglês e do Campeonato Brasileiro.



Týmový manažer – Spolupráce a komunikace

Do našeho týmu IPs Kurikulum bychom rádi přivítali nového kolegu/kolegyni na pozici týmového manažera Spolupráce a komunikace. Týmový manažer aktivity bude zodpovědný za řízení a dodávku produktů jako je realizace odborných kulatých stolů, odborných panelů, propojení zainteresované skupiny, získání podpory odborné veřejnosti a zajištění pravidelného, kontinuálního kontaktu se zástupci školského terénu, projektů IPs, projektů NPO, MAS, NPI ČR, MŠMT, ČŠI a dalšími relevantními aktéry. 

Hlavní náplň činnosti

  • spoluzodpovídá za řádnou realizaci projektu,
  • poskytuje podporu v oblasti administrativy, strategického plánování a provozu, výzkum a poradenství pro nejvyšší vedení,
  • vytváří a řídí administrativní a fyzické zdroje organizace,
  • analyzuje otázky a iniciativy v oblasti komplexního řízení zdrojů s dopadem na organizaci a zpracování souvisejících zpráv, korespondence a podání,
  • poskytuje informace a podporu při přípravě finančních zpráv a rozpočtů,
  • zastupuje organizaci při jednáních a na konferencích, seminářích, veřejných slyšeních a fórech,
  • plánuje a řídí každodenní činnosti,
  • dohlíží na výběr, školení a výkon pracovníků,
  • komunikuje s dodavatelskými firmami,
  • řídí a je přímo zodpovědný za dodávku produktů projektu dle příslušných klíčových aktivit projektu,
  • spolupodílí se na řízení projektu dle přidělené klíčové aktivity ve všech fázích projektu – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, předání, vyhodnocení a uzavření v rámci své klíčové aktivity,
  • spoluzodpovídá za řízení rizik spojených s realizací projektu,
  • spoluzodpovídá za dodržování harmonogramu a plnění cílů projektu,
  • spolupracuje na administraci změnových řízení,
  • podílí se na zpracování a předkládání zpráv o realizaci projektu a povinných příloh, 
  • poskytuje součinnost v případě kontrol/auditů,
  • podílí se na výběru, sestavení a řízení celého realizačního týmu v dané klíčové aktivitě,
  • sleduje správnost a naplňování monitorovacích indikátorů v rámci harmonogramu projektu,
  • pomáhá koordinovat činnosti projektu a zodpovídá za formální správnost předkládaných výstupů dle přidělené aktivity,
  • dbá na dodržení pravidel publicity,
  • plní úkoly související s výše uvedeným obsahem pracovní náplně, které mu uloží přímý nadřízený,
  • zúčastňuje se porad realizačního týmu,
  • dohlíží na realizaci projektu z hlediska souladu s metodickou dokumentací OP JAK.        

Požadujeme

  • znalost pravidel projektového řízení a schopnost jejich aplikace,
  • zkušenosti v řídicí funkci (min. 5 let) a s vedením klíčových aktivit projektů (min. 3 roky),
  • min. 2 roky odborné praxe vztahující se k dané činnosti,
  • znalost zásad vedení pracovního kolektivu,
  • management kvality,
  • monitoring projektu,
  • time management;
  • počítačová způsobilost (pokročilejší ovládání počítače, výborná znalost MS Office),
  • prezentační dovednosti,
  • právní povědomí (má právní povědomí, aplikuje znalosti zákonů a legislativy v praxi);
  • efektivní komunikace (nadstandardní komunikační dovednosti, formování myšlenek v písemné i ústní podobě na výborné úrovni),
  • spolupráce (má přirozenou autoritu, je schopen kvalitní spolupráce v týmu),
  • flexibilita (trvale se rozvíjí, sebevzdělává se a není časově omezen),
  • výkonnost (jeho výkon a výsledek je nadstandardní),
  • samostatnost,
  • plánování a organizace práce (stanovuje cíle, předvídá rizika, sleduje a hodnotí naplňování cílů),
  • kvalitní vedení týmu spolupracovníků,
  • odolnost vůči stresu,
  • schopnost identifikace a kvalitní řešení problémů,
  • asertivní chování.

Výhodou bude, pokud:

  • ovládáte metodiku Prince2,
  • publikační činnost.

Nabízíme

  • pět týdnů dovolené,
  • pět dní indispozičního volna,
  • dobré platové podmínky,
  • flexibilní pracovní dobu,
  • služební notebook a mobilní telefon,
  • příspěvek na stravování,
  • zázemí stabilní organizace,
  • činnost na významném systémovém vzdělávacím projektu,
  • pracovní smlouvu na úvazek 1,0 na jeden rok s možností dalšího prodloužení.

Plat dle nařízení vlády č.  341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.

Místo výkonu práce: dle dohody

Předpokládaný nástup: červenec 2023 nebo dle dohody

Strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 31. 5. 2023 12.00 hodin na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

Do předmětu zprávy uvádějte „TM_spolupráce_Kurikulum“ a kraj, ve kterém byste chtěli působit.

Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.


Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů  pro účely příslušného výběrového řízení.

icon map pin

Místo výkonu práce

dle dohody

icon map pin

Předpokládaný nástup

červenec 2023 nebo dle dohody

icon map pin

Typ úvazku

1,0

icon map pin

Platové podmínky

plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách...

Napište nám své jméno

Napište nám své telefonní číslo, na které vás budeme moct kontaktovat

Napište nám svůj email, na který vás budeme moct kontaktovat

Neplatný vstup

Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů pro účely příslušného výběrového řízení.