Týmový manažer – Otevřené vzdělávací zdroje
Do našeho týmu IPs Kurikulum bychom rádi přivítali nového kolegu/kolegyni na pozici týmového manažera Otevřených vzdělávacích zdrojů. Týmový manažera aktivity bude zodpovědný za řízení a dodávku produktů týkajících se systému hodnocení kvalitních otevřených vzdělávacích zdrojů, zhodnocení vhodných vzdělávacích zdrojů, jejich vložení do databáze otevřených vzdělávacích zdrojů, komunikace s relevantními IPo partnery, poskytování konzultací ke tvorbě vzdělávacích zdrojů a produkce online vzdělávání pro ostatní aktivity.
Hlavní náplň činnosti
- spoluzodpovídá za řádnou realizaci projektu,
- poskytuje podporu v oblasti administrativy, strategického plánování a provozu, výzkum a poradenství pro nejvyšší vedení,
- vytváří a řídí administrativní a fyzické zdroje organizace,
- analyzuje otázky a iniciativy v oblasti komplexního řízení zdrojů s dopadem na organizaci a zpracování souvisejících zpráv, korespondence a podání,
- poskytuje informace a podporu při přípravě finančních zpráv a rozpočtů,
- zastupuje organizaci při jednáních a na konferencích, seminářích, veřejných slyšeních a fórech,
- plánuje a řídí každodenní činnosti,
- dohlíží na výběr, školení a výkon pracovníků,
- komunikuje s dodavatelskými firmami,
- řídí a je přímo zodpovědný za dodávku produktů projektu dle příslušných klíčových aktivit projektu,
- spolupodílí se na řízení projektu dle přidělené klíčové aktivity ve všech fázích projektu – inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, předání, vyhodnocení a uzavření v rámci své klíčové aktivity,
- spoluzodpovídá za řízení rizik spojených s realizací projektu,
- spoluzodpovídá za dodržování harmonogramu a plnění cílů projektu,
- spolupracuje na administraci změnových řízení,
- podílí se na zpracování a předkládání zpráv o realizaci projektu a povinných příloh,
- poskytuje součinnost v případě kontrol/auditů,
- podílí se na výběru, sestavení a řízení celého realizačního týmu v dané klíčové aktivitě,
- sleduje správnost a naplňování monitorovacích indikátorů v rámci harmonogramu projektu,
- pomáhá koordinovat činnosti projektu a zodpovídá za formální správnost předkládaných výstupů dle přidělené aktivity,
- dbá na dodržení pravidel publicity,
- plní úkoly související s výše uvedeným obsahem pracovní náplně, které mu uloží přímý nadřízený,
- zúčastňuje se porad realizačního týmu,
- dohlíží na realizaci projektu z hlediska souladu s metodickou dokumentací OP JAK.
Požadujeme
- znalost pravidel projektového řízení a schopnost jejich aplikace,
- zkušenosti v řídicí funkci (min. 5 let) a s vedením klíčových aktivit projektů (min. 3 roky),
- min. 2 roky odborné praxe vztahující se k dané činnosti,
- znalost zásad vedení pracovního kolektivu,
- management kvality,
- monitoring projektu,
- time management,
- počítačová způsobilost (pokročilejší ovládání počítače, výborná znalost MS Office),
- prezentační dovednosti,
- právní povědomí (má právní povědomí, aplikuje znalosti zákonů a legislativy v praxi),
- efektivní komunikace (nadstandardní komunikační dovednosti, formování myšlenek v písemné i ústní podobě na výborné úrovni),
- spolupráce (má přirozenou autoritu, je schopen kvalitní spolupráce v týmu),
- flexibilita (trvale se rozvíjí, sebevzdělává se a není časově omezen),
- výkonnost (jeho výkon a výsledek je nadstandardní),
- samostatnost,
- plánování a organizace práce (stanovuje cíle, předvídá rizika, sleduje a hodnotí naplňování cílů),
- kvalitní vedení týmu spolupracovníků,
- odolnost vůči stresu,
- schopnost identifikace a kvalitní řešení problémů,
- asertivní chování.
Výhodou bude, pokud:
- ovládáte metodiku Prince2,
- publikační činnost.
Nabízíme
- pět týdnů dovolené,
- pět dní indispozičního volna,
- dobré platové podmínky,
- flexibilní pracovní dobu,
- služební notebook a mobilní telefon,
- příspěvek na stravování,
- zázemí stabilní organizace,
- činnost na významném systémovém vzdělávacím projektu,
- pracovní smlouvu na úvazek 1,0 na jeden rok s možností dalšího prodloužení.
Plat dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Místo výkonu práce: dle dohody
Předpokládaný nástup: červenec 2023 nebo dle dohody
Strukturovaný životopis zašlete nejpozději do 31. 5. 2023 12.00 hodin na e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Do předmětu zprávy uvádějte „TM_vzdělávání_Kurikulum“ a kraj, ve kterém byste chtěli působit.
Vybraní uchazeči budou pozváni k ústnímu pohovoru.
Zasláním životopisu uchazeč o vyhlášenou pracovní pozici uděluje souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů pro účely příslušného výběrového řízení.
|
|
||||
|
|